Miksi hierontaan?

Hieronnan avulla vähennät kehon kiputiloja sekä lievennät stressiä. Saat apua esimerkiksi staattisen työn tuomiin lihasjännityksiin tai apua liikunnan tueksi.

Pyrin parhaani mukaan mukautumaan Sinun odotuksiisi hoidon aikana. Mikäli tahdot olla hiljaa ja vaan rentoutua – se sopii. Voimme halutessasi myös miettiä yhdessä vaivasi alkuperäistä syytä ja yrittää löytää ongelmaan ratkaisua.

Tarjoan kiireetöntä hierontaa juuri sinun tarpeisiin. Käytän sekä klassisen, että urheiluhieronnan otteita hoidon aikana tarpeen mukaan.  Jos haluat lukea lisätietoa nimenomaan urheiluhieronnasta löydät sitä täältä: Urheiluhieronta

Koulutettuna hierojana tarjoan terveydenhuollon ammattilaisen avun Sinulle.

Minkä mittainen hieronta kannattaa ottaa?

·         30min: Suosittelen jos haluat vain kokeilla hierontaa, eikä sinulla ole varsinaisesti vaivaa.

·         45min: Suosittelen, mikäli haluat helpotusta lihaskireyteen pienelle alueelle, kuten niskahartiaseutu tai pohkeet.

·         60min: Suosittelen, jos kärsit esim. päänsäryistä, sormien/käsien puutumisesta tai jos haluat huoltaa esim. yläraajat tai selän osana urheilua tai työtä. 60min riittää hyvin myös, jos tarkoituksenasi on vain rentoutua.

·         90min: Suosittelen esim. alaselkäkipuun, johon liittyy säteilyä alaraajoihin (iskias). Suosittelen jos haluat huoltaa alaraajat osana urheilua tai työtä.

·         120min: Suosittelen jos haluan kokovartalohieronnan

 

Jos olet epävarma, voit soittaa ja kysyä, tai varaa 60min. Se ei ainakaan ole liian pitkä, eikä ainakaan ihan hirveesti liian lyhyt 🙂

Hierontaan ensimmäistä kertaa

Kun saavut ensimmäistä kertaa vastaanotolleni, tulee minun kerätä sinusta hieman tietoa liittyen terveydentilaasi, työhösi, harrastuksiisi sekä mahdolliseen vaivaasi, jonka vuoksi saavuit vastaanotolleni. Saatan myös tarkastella ryhtiäsi sekä tehdä kevyitä liiketestejä ongelmakohtien paikallistamiseksi.

Esitietojen kysyminen sekä tutkiminen ovat tärkeitä hoitosi onnistumiseksi.